GARANTIE
Beschadigd ontvangen
Wanneer het product bij openen van de doos beschadigd is of niet naar behoren werkt, vragen we dit z.s.m. maar uiterlijk binnen 4 dagen na ontvangst bij ons te melden. Stuur hiervoor een email naar onze klantenservice met foto’s of een video van het product. Samen kijken we naar een passende oplossing.
Heb je de bestelling met zichtbare schade aan de verpakking ontvangen, laat dit door de transporteur noteren alvorens je tekent voor ontvangst. Maak foto’s van de schade en neem contact op met onze klantenservice om de schade te melden.
Let op: wanneer je tekent voor ontvangst zonder opmerking, teken je voor correct ontvangst van de zending.
Defect gedurende de garantietermijn
Wanneer een product defect raakt binnen de garantietermijn, vragen we je dit te melden bij onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je om een email te sturen met de volgende gegevens:
- Kopie van de factuur
- Foto(‘s) en/of video(’s) van het defecte product
- Omschrijving van het defect en de mogelijke reden van defect
Na het ontvangen van deze gegevens wordt de defectmelding binnen enkele dagen behandeld. We nemen contact met je op over de afhandeling van de melding.
Garantietermijn
De garantietermijn voor onze producten geldt op fabricage-, materiaal- en assemblagefouten, gedurende een periode van 2 jaar na aankoopdatum. Toekenning van garantie zal enkel gebeuren wanneer de koper kan aantonen het artikel bij ons te hebben aangeschaft.
Uitzonderingen op 2 jaar garantie: Powerbands, Minibands, T-shirts en Slam balls